poniedziałek, 2 stycznia 2017

Wegański jadłospis 1

Nie wiem jak inni, ale ja uwielbiam zaglądać ludziom w talerze z całego dnia. Całodniowe jadłospisy to dla mnie nieodmiennie inspiracja, więc postanowiłam podzielić się swoim :)

Akurat ten pierwszy jadłospis, który pokazuję jest mało zdrowy, ale to jednak zestaw z pierwszego dnia nowego roku, więc pozwoliłam sobie na więcej :)

Wegański jadłospis 1




Śniadanie: 

-bułka z serkiem Valsoia i warzywami/masłem orzechowym i dżemem
-parówka sojowa
-kawałek papryki
-kawa z mlekiem ryżowym

Drugie śniadanie:

-sałatka owocowa: ananas, jabłko, granat


Obiad:

-burger z kotletem z soczewicy, vege serem, warzywami
-frytki

Kolacja:

-kilka kawałków sushi

No i to by było na tyle. Niedługo kolejne zestawy, więc stay tuned!

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam posty tego typu - zawsze można się zainspirować, znaleźć coś ciekawego a niejednokrotnie i zgłodnieć :) Fajnie, że coraz wiecej osób umieszcza tego typu wpisy :) Jesli lubisz "zaglądać innym w talerze" zapraszam do grupy Co jedzą polscy weganie na facebooku (to nie reklama) - tam jest sporo przeróżnych pysznosci :) A ja nie mogę doczekać się kolejnego posty z tego cyklu :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem na tej grupie od dawna i uwielbiam ją przeglądać :)
      Dzięki za miły komentarz i również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ojej jak pysznie! Zjadłabym wszystko oprócz sushi, bo nie lubię nori :D Ja również publikuję takie posty i jeśli miałabyś ochotę to zapraszam na bloga :) Twój obserwuję i na pewno będe zaglądać!
    http://rankiemwszystkolepsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie wpisy, a Twoje menu bardzo mi się podoba. Najchętniej zjadłabym tego burgera - pysznie się prezentuje :))

    OdpowiedzUsuń