czwartek, 30 marca 2017

Wegański jadłospis 4

Wow, dawno już nie było u mnie jadłospisu! Na szczęście w końcu się zebrałam w sobie i udało mi się zrobić zdjęcia moich posiłków, dzięki czemu mogę podzielić się kolejnym menu na cały dzień :)

Wegański jadłospis 4


Śniadanie


Omlet z ciecierzycy z sałatą, pomidorem, papryką i ogórkiem kiszonym, oraz łyżką ketchupu + zielona herbata

Drugie śniadanie


Kawałek ciasta bananowego + inka z mlekiem sojowym (w kubku, który dostałam od Taty w ramach żartu ;))

Obiad


Spaghetti "sojoneze" + sałatka (sałata, oliwki, ogórek zielony, pomidor, papryka, dressing)

Kolacja

Porcja pasztetu z fasoli i pieczarek + dwie kromki chleba czystoziarnistego + resztka sałatki z obiadu


W międzyczasie przekąsiłam jeszcze trochę bobu, ale jak bób wygląda wiadomo, więc nie robiłam zdjęcia ;)

Mam nadzieję, że uda mi się kogoś zainspirować, bo mówiąc całkiem szczerze - to był dzień smacznych, zdrowych i sycących dań, które na pewno nie raz powtórzę!



2 komentarze:

  1. Ten omlet mnie zainteresował, już znalazłam Twój przepis i mam na liście do zrobienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje smaki! Wszystko kusi :)
    https://rankiemwszystkolepsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń